Умови прокату
Увага! Під час війни салон працює за домовленістю.
Обов'язково зателефонуйте нам перед візитом!
Головне: для оформлення договору потрібен паспорт та гроші
Кожна річ у прокаті має авансовий платіж – це ті гроші, які ви вносите при оформленні договору прокату. При цьому річ може залишатися у вас без будь-якої доплати певний час.
Коли ви користуєтеся річчю менше місяця: від 1 до 7 днів – з авансу віднімається плата за тиждень, від 8 до 14 днів – за два тижні, від 15 до 30 днів – за місяць. Після цього з авансу вираховується плата щодня, до моменту повернення.
Якщо ваш аванс вичерпався, ви вирішили використати річчю довго – вносить ще один авансовий платіж. Якщо ви заздалегідь вирішите повернути річ, до вичерпання авансового платежу, ми зробимо перерахунок та повернемо вам частину грошей для нових продуктів. Ви платите лише за дні, які користуєтесь річчю.
Отже, визначившись, що вам потрібно - зателефонуйте нам. Якщо не визначилися – дзвоніть, порадимося.
Можна забрати товар самостійно в офісі, можна замовити кур'єром доставку. Вартість доставки в будь-який район міста - 100 грн. Для мешканців передмістя обмовляється окремо.
Договір оформлюється під час передачі речей кур'єром чи в офісі. Для оформлення договору необхідний паспорт. Оформлення договору займає 5-10 хвилин.
Ви можете скинути фото паспорта, 1-2 та прописку на Viber +38098280008. Це значно прискорює процес оформлення та є обов'язковою умовою при оренді автокрісла та коляски.
Наявні додаткових умови для оренди автокрісла або коляски.
Зразок договору прокату можна переглянути тут
При передачі речей ви вносите авансовий платіж.
При оренді деяких автокрісел та колясок треба внести заставу. Із застави не стягується плата за оренду, вона повертає при поверненні речі із прокату.
Якщо ви вже користуєтесь послугами сервісу, вам діє знижка на авансовий платіж.
Насолоджуєтеся задоволенням від використання виділених речами. Коли ви отримали все, що хотіли, зателефонуйте нам, домовимось про повернення.
Повернути річ може будь-яка людина, якої ви довіряєте.
При поверненні підписуємо Акт передачі, і ми повертаємо вам невикористаний залишок авансового платежу.
Виклик кур'єра для повернення товар оплачується як і доставка.
Ми упорядковуємо річ, чистимо, перемо, обробляємо і вона знову готова послужити Вам або вашим друзям.
Авансові платежі, без оплати готівкою під час укладання договору, також приймаються
на картку Приватбанку 5457 0822 5375 8093
Корогод Сергій Володимирович.
При внесенні грошей обов'язкове надходження на суму та час проплати.
Сплатити можна як початковий аванс, і включити кошти за чинним договором.
Якщо ви вносите аванс на карту, зробити це необхідно обов'язково до виїзду кур'єра до вас додому. Внесення авансу після доставки товару неможливо.
Якщо ви бажаєте додати кошти за чинним договором, обов'язково вкажіть суму у нас.
У вас залишилися "А якщо ...?" приймати дзвінки щодня:
098 280-00-08 Київстар
093-310-05-05 Lifecell
Пишіть у Viber +380 98 280-00-08
Адреса офісу: Олександрівська (раніше Дзержинського) 114, на Малому ринку, за обласною бібліотекою.
Відкритий
з 10 до 18 по буднях,
з 10 до 15 у суботу,
неділя вихідний.
Увага! Під час війни салон працює за домовленістю.
Обов'язково зателефонуйте нам перед візитом!
Доставка:
Понеділок – субота з 13-00 до 17-00
Для мандрівників і бабусь-дідусів, що очікують, онуків в гості є можливість вибору потрібного товару на ринку. Стільчик, ліжечко, автокрісло та ін. рекомендується замовляти на час літніх канікул, новорічних та травневих свят.
Ваша служба прокату Baby Service Запоріжжя.